MERKEVAREKJENNSKAP OG LEADGENERERING

Account-based marketing

Vi bygger merkevarekjennskap og driver generering av leads ved å samkjøre salgs- og markedsføringsaktiviteter i hypermålrettede kontobaserte markedsføringskampanjer.

Corinne Cotteverte - Virtual sales meeting and demo facilitaion that directly drives revenue
Vilde Heggertveit - Marketing assistant
Valdemar Gyldendal - Business development manager
+50
50+ nordiske forretningsutviklere
Shaped by our sales philosophy of ‘less talking, more listening’, we create sales through respect, innovation, and encouragement.
+40 SELSKAPER STOLER PÅ OS
NE - LogoVenzo - LogoCapturi - Logo
Hvorfor account-based marketing

HYPERMÅLRETTEDE ANNONSEKAMPANJER

TOP-OF-MIND Brand bevissthet
Lever det riktige innholdet til de riktige personene i de riktige kontoene med 100 % presisjon for å bli top-of-mind hos beslutningstakere.
Kombinert SALG & MARKETING
Bruk medieannonsering og utgående salg for å nå ut til potensielle og viktige kunder for virksomheten din.
Forstå Dine kunder
Bruk intensjonsdata for å forstå og engasjere deg med hele kjøpssenteret gjennom personlig tilpasset innhold.
Fordeler

account-based marketing

Tilpass salg og markedsføring for å levere riktig innhold til de riktige personene i de riktige kontoene, med 100 % presisjon.
Kitty Helgø - Business development consultant
Fordel #1

TOP-OF-MIND bevissthet hos de riktige kontoene

Kontobasert markedsføring tillater merkevarer å målrette seg mot ideelle kundekontoer gjennom salgs- og markedsføringsaktiviteter som bygger merkevaregjenkjenning og genererer leads. Gjennom målrettet medieannonsering og utgående salg kan merkevarer sikre flere avtaler.

Merkevaregjenkjenning

Merkevarer som er top-of-mind vinner salget 90 % av tiden.

Lead generering

Leadgenerering øker med nivået av merkevaregjenkjenning.
Fordel #2

BEDRIFTSNIVÅ  konverteringer

Kontobasert markedsføring utnytter både markedsførings- og salgskanaler for å lage hyperpersonlige kampanjer som kan nå ut til beslutningstakere på bedriftsnivå.

600.000+

Impressions

Nå ut til målgrupper med riktig budskap.

30%

Svarfrekvens

Maksimer svarfrekvensen ved å samkjøre salg og markedsføring.
Filip Oskar Ciepiel - scaling B2B sales in Denmark, Sweden, Norway and Finland
Gerda Milwetz - Business development Consultant
Fordel #3

INTENSJONSDATA I SANNTID

Ved å spore engasjementsratene til kontoer, kan kontobasert markedsføring gi deg kunnskap om hvordan du skal prioritere outreach, velge budskap og avgrense målgruppen din.

Analysér kreativ prestasjon

Split-testing av annonsereklamer basert på antall visninger og % CTR.

Forstå tilpasningen mellom produkt og marked

Forstå tilpasningen mellom produkt og marked ved å teste unike salgsargumenter.

Inspirasjonsmøte med Thor

Han vil gå gjennom hvordan VAEKST kan muliggjøre din vekst, enten det vil være gjennom bruk av ABM eller en kombinasjon av våre tjenester.

Videre vil Thor gå gjennom din strategi, gi deg handlingsbar innsikt og svare på eventuelle spørsmål du har angående våre tjenester.
Thor Ravn Møller -inbound, outbound, pitchbound!
ACCOUNT-bASED MARKETING

Vår metode

Vaekst - less talking, more listening
1. Scope
Vi definerer målgruppen, søkeord, undersøker IP-adresser og henter kontaktinformasjon om beslutningstakere gjennom LinkedIn.
2. Design
Vi designer annonsebannere med forskjellige budskap, installerer nettsted-sporingskoder og setter opp analyser og rapportering.
3. Kampanje
Vi kjører medieannonsering og sporer engasjementsratene til kontoer og annonsebannere for å optimalisere kampanjen og lansere en prioritert sosial salgskampanje.

Suksesshistorier

Vis alle
Arbeid med oss

AKSELERER B2B VEKSTEN DIN

La oss komme i gang
Corinne Cotteverte - Virtual sales meeting and demo facilitaion that directly drives revenue
Valdemar Gyldendal - Business development manager
+40
40+ selskaper stoler på oss