VAEKST bistår en svensk leverandør av løsninger for opplæringsberedskap og organisatorisk robusthet med Sales-as-a-service for å utvide vekstmulighetene i det svenske markedet. Siden 2021 har VAEKST forsynt selskapet med salgskvalifiserte møter gjennom markedssegmentering, leadgenerering, utgående salgskampanjer og markedsundersøkelser.
Organisasjonen tilbyr løsninger for militær treningsadministrasjon og organisatorisk beredskap gjennom programvare og konsulenttjenester. Siden etableringen i 2000 har selskapet betjent offentlige, private og militære kunder i over 70 land over hele verden. Ved å kombinere bransjekunnskap med digital innovasjon arbeider selskapet for å skape et sikrere samfunn.
Selskapet ønsket å skalere tjenestene sine i Sverige og trengte en lokal partner som kunne hjelpe dem med markedspenetrasjonen. VAEKST foreslo en salgsdrevet vekststrategi som involverte et team av svenske forretningsutviklere. Strategien gikk ut på å gjennomføre personaliserte utgående salgskampanjer, øke merkevarebevisstheten, generere flere leads og samle verdifull kundeinnsikt.
Som et resultat av 18 måneders progressivt samarbeid har VAEKST levert 242 salgskvalifiserte møter, og fortsetter å etablere en sterk kundepipeline og generere nye forretningsmuligheter for sin datadrevne programvare.