NEWS & INSIGHTS

5 Fordeler med å Bruke HubSpot

Filip Oskar Ciepiel
SUMMARY

Synes du det er vanskelig å velge et CRM-system? Her er 5 gode grunner til å bruke Hubspot og hvordan bedriften din kan dra nytte av å bruke det.

Hvorfor bruke HubSpot?

HubSpot er designet for å styrke salgs- og markedsføringsorganisasjonen din til å skape bedre og mer verdifulle relasjoner mellom deg og kundene dine.

CRM-systemet, Customer Relationship Management-systemet , regnes som en av de mest kraftfulle og brukervennlige vekstmotorene, som gjør det mulig for team å samkjøre sin innsats innen markedsføring, salgs og kundeservice, for å gi kundene best mulig opplevelse.

Så hvorfor bruke HubSpot...?

Vi har samlet 5 verdifulle fordeler om hvorfor din organisasjon bør hoppe på HubSpot-toget, og begynne å bruke akkurat dette CRM-systemet.

  1. Altt-i-ett-Plattform
  2. Intuitiv Lead Management
  3. Høy verdi for pengene
  4. Avansert Analyse & Rapportering
  5. Account-Based Marketing - ABM

FORDEL #1 ALTT-I-ETT-PLATFORM

En av de viktigste grunnene til at HubSpot er så unik og kraftfull, er fordi den hjelper organisasjoner med å forenkle og samkjøre sine salgs-, service- og markedsføringstiltak, alt på ett sted.

For å forstå det bedre må vi dykke ned i HubSpot strukturen. Vanligvis ser vi at flere team bruker en rekke verktøy og systemer på tvers av organisasjoner, for ikke å snakke om å få dem alle til å jobbe sammen.

Med HubSpoot kan du effektivisere innsatsen på tvers av salgs- og markedsføringsteamene dine, og lage ende-til-ende prosesser som hjelper deg å generere, pleie og konvertere leads.

FORDEL #2 INTUITIV LEAD MANAGEMENT

I motsetning til andre ledende CRM-leverandører, tilbyr HubSpot et rent og intuitivt oppsett for å håndtere leads, noe som er avgjørende for skalerbart og kostnadseffektivt salg. Dette gjør det mulig for team å komme raskt i gang, mens CRM-systemet automatisk styrer prosessene og sporer hver interaksjon, noe som gir fordelen med å lage tilpassede og automatiserte pipelines.

Dessuten, tilbyr HubSpot også flere løsninger som kan øke og optimalisere generering, pleie og konvertering av leads. Ved å bruke disse verktøyene vil teamet ditt kunne spore hvordan og når besøkende er inne på nettstedet ditt, hva de er interessert i og dermed skape personlig outreach.

FORDEL #3 HØY VERDI FOR PENGENE

HubSpot gir høy verdi for pengene for enhver bedriftsstørrelse ettersom det begynner med en gratisversjon –  og derfra oppgraderer du etter hvert som bedriften din vokser.

Selv om det finnes flere gratis programvareverktøy som tilbyr bedriftseiere forskjellige kostnadsfrie fordeler, tilbyr de svært lite verdi. HubSpot, på den andre siden, gjør dey mulig for selskaper å raskt akselerere veksten med et bredt spekter av kraftfulle verktøy og funksjoner på ett og samme sted.

I takt med at bedriften din vokser, kan du gradvis oppgradere og integrere automatiserte salgs-, markedsførings- og servicefunksjoner - som gjør deg i stand til å skape enda mer verdi for deg og kundene dine.

FORDEL #4 AVANSERT ANALYSE OG RAPPORTERING

HubSpot tilbyr brukervennlige og kodefrie analytiske verktøy som gjør det mulig for organisasjoner å måle prestasjon ved hjelp av innebygde analyser, visuelle instrumentbord og tilpassede rapporter.

Selv om disse analysene ikke er de beste på markedet, er det fortsatt mer enn nok for de fleste salgs- og markedsføringsteam til å bli mer datadrevne og ta smartere beslutninger for mer omfattende kampanjer.

Noen av de mange fordelene kan være å spore hele kundens livssyklus og alle interaksjoner med relevante touchpoints, analysere nettstedets ytelse, sammenligne nøkkeltall som økter og konverteringsfrekvenser, eller få detaljerte rapporter for hver av dine salgs- og markedsføringskanaler.

FORDEL #5 ACCOUNT-BASED MARKETING - ABM

HubSpot tilbyr et intuitivt ABM-programvareverktøy som bidrar til å tidlig luke ut mindre verdifulle selskaper gjennom mer fokuserte vekststrategier. Å bruke ABM-metodikken hjelper deg å samkjøre og forene salg og markedsføring og målrette deg mot spesifikke kontoer for å skape kjøpsopplevelser av høy verdi.

HubSpot ABM-verktøyet hjelper deg med å komme i gang med ABM-strategien din ved å bruke automatiserte arbeidsflyt-maler. Det muliggjør samarbeid mellom salg og markedsføring hvor all data deles på samme sted, og hjelper deg med å tiltrekke deg verdifulle kontoer og danne dypere relasjoner gjennom personlig tilpasset innhold.

Alt - selvfølgelig - enkelt å spore og måle fra ende til ende!

Article by
Filip Oskar Ciepiel

More insights

Arbeid med oss

AKSELERER B2B VEKSTEN DIN

La oss komme i gang
Corinne Cotteverte - Virtual sales meeting and demo facilitaion that directly drives revenue
Valdemar Gyldendal - Business development manager
+40
40+ selskaper stoler på oss